Shop Mobile More Submit  Join Login
Grumpy Pika by AmyThunderbolt Grumpy Pika by AmyThunderbolt
An older photo of the McDonalds Pikachu..
... I really need things to take photos of.. New things... Rather than just posting older stuff I took while I couldn't post P:


New Facebook page: facebook.com/pixelthunderbolt
Add a Comment:
 
:iconorangeglasses2:
orangeglasses2 Featured By Owner Oct 23, 2013
So cute!La la la la
Reply
:iconmangamax7:
mangamax7 Featured By Owner Sep 26, 2013
Happy Happy..Onion pikachu runnin 
Reply
:iconflightpixel:
FlightPixel Featured By Owner Jul 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Aw! So cute! :D
Reply
:iconshadowstormex:
ShadowStormEX Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Filmographer
hehe LOLX
Reply
:iconkelroth:
kelroth Featured By Owner Apr 14, 2013
This is awesome... I am looking for prints for my GF and this wins :D
Reply
:iconcazper016:
Cazper016 Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
u took a mcdonald's toy and made it look like a million bucks :D
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha thanks
Reply
:iconobscenevamprision:
ObsceneVamprision Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
I have the entire display of those Mcdonalds Pokemon toys. :)
Reply
:iconzeroconvoy:
zeroconvoy Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Photographer
A wild Pikachu appeared
Reply
:iconhellokristen:
hellokristen Featured By Owner Jan 1, 2013
how do you get your macro pics to come out so clear?
mine come out a bit fuzzy
you probably have a better camera than I do actually haha
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
With my new camera I have to stand back a bit and then just crop them.. with my old one it had a little macro setting and it worked so well :O I prefer using my old camera over my new one because I don't have a good Marco lens haha.
Reply
:iconhellokristen:
hellokristen Featured By Owner Jan 7, 2013
Ohhh. I just have a little digital camera, I don't really know what I'm doing haha.
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Have a fiddle with the settings until you find one that is a littl tulip looking thing P: my super old camera had one so I am sure yours does too lol.
Reply
:iconhellokristen:
hellokristen Featured By Owner Jan 20, 2013
yeah that's what I always set it on
Reply
:iconalfithiant:
alfithiant Featured By Owner Dec 31, 2012
Pika Pika ...
Reply
:iconcajoly200:
cajoly200 Featured By Owner Dec 28, 2012
lol
Reply
:iconlittleyellowrose:
littleyellowrose Featured By Owner Dec 28, 2012
Pikachu!!!!!
Reply
:icontonydemot:
TonyDemot Featured By Owner Dec 28, 2012  Student General Artist
I want one of these !!
Reply
:iconkirisutegomen:
kirisutegomen Featured By Owner Dec 28, 2012
What a cute photo! I have this pikachu too on my shelf ^^
Reply
:iconoceana:
Oceana Featured By Owner Dec 28, 2012  Student Digital Artist
I absolutely LOVE this. I wish I could leave a critique. I've also taken pictures of Pokemon figures on my old account but I REALLY like your picture.
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
Thank you! I enjoy taking photos of figures and seeing others figure pictures too~
Reply
:iconblue-hamu:
blue-hamu Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
is this from a happy meal? O.O
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
Yes haha.
I have 2.
No I didn't buy happy meals for the purpose of Pokemon toys >.>
Reply
:iconblue-hamu:
blue-hamu Featured By Owner Feb 19, 2013  Hobbyist General Artist
LOL <33
Reply
:iconprimavistax:
primavistax Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
83
Reply
:iconturtlezpabus:
TurtlezPabus Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
Pikaaa ! * Electric comes out from cheeks * Sooooooo wabbledooo CUTE !!!!!!!!!!!! I miss Pikachu !
Reply
:iconangeluchiha7:
angeluchiha7 Featured By Owner Dec 27, 2012  Student Artist
awwww sooo cute!!!
Reply
:iconhami-san:
Hami-san Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
love it
Reply
:iconmodernchaot:
ModernChaot Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Photographer
That's odd... my McD Pikachu and Dewott don't have their mouths, some kind of notch.
Reply
:iconamythunderbolt:
AmyThunderbolt Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist General Artist
I put mine there to make it cuter :P haha.
Reply
:iconmodernchaot:
ModernChaot Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Photographer
Aaah, I always wanted to do that but was afraid I would mess up... I must try it soon though!!
Reply
:iconwoodgolem72:
woodgolem72 Featured By Owner Dec 27, 2012
nice
Reply
:iconcecelovessoshsi1415:
CeceLovesSoShSi1415 Featured By Owner Dec 27, 2012  Student
Cool
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
December 27, 2012
Image Size
1,013 KB
Resolution
3093×2135
Thumb

Stats

Views
3,516
Favourites
479 (who?)
Comments
33

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 1100D
Shutter Speed
1/49 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
35 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Nov 18, 2012, 5:14:14 PM
Software
Microsoft Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385
Sensor Size
16mm
×